Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonalnoj reanimaciji) u osnovnim školama
Autor: Dragica Laća Šuljak, 12. 4. 2021.
U tijeku mjeseca ožujka, učenici 7.a i 7.b razreda usvajali su osnovne vještine koje se primjenjuju prilikom reanimacije unesrećenog. Sve to u sklopu projekta Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonarnoj reanimaciji) u osnovnim školama, a kroz predmet biologija vezano uz nastavne teme Disanje u ulozi održivosti života i Prijenos tvari tijelom u ulozi održivosti života te kroz nastavu tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su provodeći projekt poštivali sve epidemiološke mjere.
U Republici Hrvatskoj najčešći uzrok smrti djece su ozljede, a najčešći mehanizam pogubne ozljede su prometne nesreće. Preživljavanje i kvaliteta života preživjelih nakon izvanbolničkog zastoja srca ovisi o sposobnosti očevidaca da prepoznaju znakove zastoja srca i odmah započnu oživljavanje. Zbog toga svi napori kojima se povećava broj osposobljenih građana spašavatelja u zajednici utječe i na poboljšanje kvalitete života u toj zajednici.
Kroz ovaj projekt učenici sedmih razreda usvajaju kompetenciju pružanja prve pomoći unesrećenome kroz postupke oživljavanja te se kod učenika razvija i socijalna osjetljivost za druge.
20210320_225130.jpg (151.33 KB)
20210320_225242.jpg (306.40 KB)
20210319_124225.mp4 (12.60 MB)
ZAHTJEV ZA ISPIS IZ IZBORNOG PREDMETA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O NAČINIMA, POSTUPCIMA I ELEMENTIMA VREDNOVANJA UČENIKA
PRAVILNIK O VREDNOVANJU UČENIKA
PRAVILNIK O KRITERIJIMA IZRICANJA PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILA UPRAVLJANJA DOKU. GRADIVOM
PRAVILNIK O PRIJAVI NEPRAVILNOSTI
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
POMOĆ PRI UČENJU |
Korisne web stranice |
Ukupno: 158463
Danas: 2