21. Tjedan mozga u OŠ Fausta Vrančića
Autor: Lucija Živković, 22. 3. 2022.
21. Tjedan mozga u OŠ Fausta Vrančića povezao je Hrvatski jezik, Prirodu, Informatiku i psihologiju. Učenici šestog razreda su kroz parlaonicu raspravljali o početnoj tezi – Ekrani su štetni za mozak. Cilj je parlaonice iznijeti što više argumenata i dokazati mišljenje skupine kojoj učenik pripada, neovisno o njegovu osobnom mišljenju o navedenoj temi, a prije same parlaonice učenici nisu znali kojoj će skupini pripasti. Naši šestaši su cijeli tjedan pripremali transparente, plakate, videozapise i argumente o imenovanoj tezi, pogledali demonstraciju parlaonice, izabrali svoje suce, podijelili se u afirmacijsku i negacijsku skupinu te spremno krenuli u raspravu.
Parlaonicu su pratile školska psihologinja Lucija Živković, nastavnica Hrvatskog jezika Ljubica Avdagić te novinarka školskog lista Ema Č..
Raspravljanje, uvjerljivost i dokazi bili su elementi koje su suci i promatrači ocjenjivali. Afirmacijska skupina bila je uvjerljivija, navela više argumenata i pokazala zavidnu vještinu govorenja te tako potvrdila početnu tezu. DA, ekrani su štetni za mozak! No, treba naglasiti da su učenici i jedne i druge skupine pohvaljeni za izrazitu verbalnu umješnost i čvrstu argumentaciju vlastitih stavova.
Suci su profesionalno iznijeli svoj stav i obrazložili svoju odluku.
Svrha parlaonice je ostvarena - razvijati usmeno izražavanje kod učenika i podizanje svijesti o štetnosti ekrana na mozak.
Zajedno smo svi došli do zaključka: Ekrane ne možemo izbjeći, ali možemo upravljati vremenom provedenom pred ekranima.
ZAHTJEV ZA ISPIS IZ IZBORNOG PREDMETA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O NAČINIMA, POSTUPCIMA I ELEMENTIMA VREDNOVANJA UČENIKA
PRAVILNIK O VREDNOVANJU UČENIKA
PRAVILNIK O KRITERIJIMA IZRICANJA PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILA UPRAVLJANJA DOKU. GRADIVOM
PRAVILNIK O PRIJAVI NEPRAVILNOSTI
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
POMOĆ PRI UČENJU |
Korisne web stranice |
Ukupno: 160743
Danas: 19